teisipäev, 25. veebruar 2014

Greibimekiga šokolaaditrühvlid



Et mul oli kapis üks suur 300-grammine greibimaitseline šokolaad, siis mõtlesin, et teeks seekord ühed mõnusad trühvlid - juustukook selle šokolaadiga on mul juba blogis olemas. Lisaks greibimekiga šokolaadile olen juba katsetanud kookides vaarikamaitselist šokolaadi, samuti kirsi oma ja tulemusega igati rahule jäänud ;-) Ka nendes kommides võib kasutada nt vaarika-, kirsi-, apelsini- jm maitselisi šokolaade. Eriti meeldb mulle, et nendest šokolaadidest saab väikese hapuka või mõrkja nüansi, mis on magusale asjale minu arvates äärmiselt vajalik:) Muidugi võid kasutada ka tavalist tumedat šokolaadi, kuid sel juhul võid maitseks juurde lisada nt paar supilusikatäit brändit, Cointreau'd, Amarettot, mõnda koorelikööri vm alkoholi, riivida Tonka uba või hakkida nt kuivatatud jõhvikaid.

Kommide jaoks läheb vaja:
300 g greibimaitselist tumedat šokolaadi
300 g (2 karpi) toasooja šokolaadi toorjuustukreemi (Farmi)

Sulata šokolaad ja sega toorjuustukreemiga ühtlaseks. Lase vähemalt 2 h külmkapis seista ja vormi massist teelusika abil väikesed pallid. Veereta neid kakaopulbris või riivitud šokolaadis. Kokku saab 25-30 trühvlit.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Milline on see tume šokolaad greibiga?

Silja Luide ütles ...

näiteks selline: http://kalev.ee/tooted/maiustused-ja-kupsised/sokolaadid/tume-sokolaad/kalev-tume-sokolaad-greibiga-100g :)