kolmapäev, 4. mai 2011

Irish Cream'i-toorjuustu kook

Põhi
180 g iirikreemimaitselisi küpsiseid
80 g võid

Täidis
600 g toorjuustu
4-6 spl suhkrut
4 spl (kuhjaga) hapukoort
3 muna
150 ml Bailey's Irish Cream'i

Purusta küpsised, sulata või ja sega ühtaseks. Vajuta segu 24 cm läbimõõduga koogivormi põhjale.

Täisise jaoks vispelda toasoe toorjuust, hapukoor ja suhkur ühtlaseks kreemiks. Vispelda ükshaaval toasoojad munad kreemi hulka ning seejärel kooreliköör. Vala täidis põhjale ja küpseta ahjus 150 kraadi juures u 50 min kuni 1 h.

Maasikad on seekord Marili sügavkülmikust, aga eestimaised maasikad on isegi külmutatult paraku paremad, kui hetkel poodides saada olevad marjad, niiet tuli seekord teha paraku väike kompromiss välimuse arvel:)








Täiendus (01.07.2011): sama kook värskete maasikatega

2 kommentaari:

rebane ütles ...

tere!
küsimus, mis juba mõnda aega peas on olnud. et niisiis. prantsusmaa ja toorjuust? mis marki sa oled kasutanud või mis nime alt leidnud? ise olen carrefourist pate à tartiner'd võtnud, aga koostis ei ole ikkagi päris see õige ning küpsetistes annab tunda.. & philadelphiale v mõnele muule rahvusvahelisele brändile ei ole silm peale sattunud..

Silja Luide ütles ...

tere-tere:)
pean tunnistama, et ma Pariisis elades ega seal käies kunagi juustukooki ei ole teinud, vaid naudin sealsete suurepäraste pagariäride maitsvaid küpsetisi, seega ei oska kahjuks aidata... pole isegi selle pilguga poodides ringi vaadanud:( aga minu arvates ma kuskil justkui phildadelphiat olen näinud- äkki monoprix's? loodan, et leiad seda kuskilt- phildadelphia on ikka juustukoogi jaoks parim! jõudu ja päikest:)