reede, 9. detsember 2011

Jagatud rõõm


Blogi nimi on nüüd "JAGATUD RÕÕM":) Senine nimi "Silja, Food & Paris", mis mul täiesti spontaanselt Pariisis blogima hakates pähe tuli, on nüüdseks juba aegunud ja ma juba ammu-ammu plaanisin seda välja vahetada, sest mind ennast häiris, et blogi nimi ei vasta päris täpselt tegelikkusele:) Eks ma ikka aeg-ajalt Pariisi satun, aga mitte nii palju, et see peaks ka blogi nimes kajastuma. Uus nimi "Jagatud rõõm" annab ilmselt kõige paremini edasi blogi põhiolemust ja seda, miks see blogi üldse eksisteerib:)  

Ja et siinsete retseptide jm postituste seas oleks mugavam orienteeruda, olen tekitanud ülemise riba, kus retseptid on tähestikulises järjekorras, samuti on kokakooli, Pariisi jt reiside postitustele eraldi lingid, et ei peaks arhiivis pikalt otsima, vaid saaks parasjagu huvi pakkuva info lihtsalt ja kiirelt kätte. Retseptid, kokakooli ja Pariisi postitused peaks nüüd kõik vastava pealkirja all ilusti olemas olema, muus osas on  riba veel pooleli, aga täieneb iga päev:) 

Abi eest muudatuste ja uuenduste tehnilise poole osas tänan Jarmot ja Zoranit!!! :)

3 kommentaari:

Meeli ütles ...

Tore uus välimus ja sisemus! Ja pealkiri on naelapea pihta - ma käin tihti siit rõõmu saamas :) Aitäh!

Ülle ütles ...

Väga vahva! Eriti meeldib mulle just see rõõmude jagamine:)

Silja Luide ütles ...

Aitäh, Meeli ja Ülle! :)
Eks ma olen natukene egoistlik ka, sest jagatud rõõm pidi ju topelt rõõm olema ;-)