pühapäev, 27. jaanuar 2013

Fetajuustuga ahjuomlett


Mulle tohutult meeldivad pošeeritud või praetud munad (eriti koos krõbeda peekoni või suitsulõhega) ja igasugused omletid:) Kuna viimasel ajal õnnestub mul tihti vabalt peetavate kanade mune osta, siis valmistan toite munast erilise naudinguga, sest tulemus on alati nii ilus erkkollane:) 

Blogis on mul juba ühed pisikesed suitsulõhega omletikesed/frittata'd, mis sobivad ideaalselt nii hommikusöögiks kui ka soojadeks suupisteteks. Seekord tegin aga ühe suurema ahjuomleti, milleks on vaja järgmisi toiduaineid:

1 paprika
1 väiksem punane sibul
sorts piima v (vahu)koort
6 muna
100 g fetat
värskelt jahvatatud musta pipart ja soola

Puhasta ja tükelda paprika. Lõika punasest sibulast peened ribad ja prae need pannil madalal kuumusel või sees klaasjaks (kulub u 8-10 minutit). Poole peal lisa pannile paprikatükid. Klopi munad sortsu piima v koorega lahti, maitsesta soolaga. Sega hulka kuumutatud aedviljad ja vala segu võiga määritud ümmargusse vormi (minu vorm oli 25 cm läbimõõduga). Kata pealispind fetakuubikutega. Küpseta ahjus 180 kraadi juures u 20-25 minutit kuni frittata on tahenenud ja pealt kuldne. Kõige parem loomulikult ahjusoojalt! Jahvata peale musta pipart ja serveeri koos värske salatiga:)



4 kommentaari:

Teevi ütles ...

Selline päikseline ja rõõmsavärviline hommikusöök on ainuüksi oma välimusega suurepärane hommikune ärataja :) Rääkimata toitvusest ja tervislikkusest :) Väga ilus!

Silja Luide ütles ...

Aitäh Sulle, Teevi, ilusate sõnade eest! mulle endale ka väga meeldib:)

Anonüümne ütles ...

Sõna "omelett" kõrvale ei saa tekstis just tihti sõna "ilus" kirjutada. Pole nagu eriti põhjust, või mis? Pigem sobivad sinna omadussõnaks "maitsev", "soe", "isuäratav"... Aga jah, mitte "ilus". Aga seekord võin ma täitsa puhta südametunnistusega kirjutada, et see on üks ILUS omlett! :)

Ja tõstan ka käe siinkohal püsti - mina armastan ka pošeeritud mune ja kõiksuguse hea kraamiga rikastatud omlette. :)

Silja Luide ütles ...

Aitäh, rõõm kuulda! :)