teisipäev, 25. detsember 2012

Rõõmsat pühade jätku!

Loodan, et pühad on kõigil olnud siiani igati mõnusad ja rahulikud:) 

Suur-suur aitäh eelmise postituse all kommenteerijatele! Ma tänan kõiki ilusate soovide ja heade sõnade eest - väga armas oli neid lugeda!

Ja tegelikult soovin tänada eraldi ka kõiki neid blogilugejaid, kes raamatu esitlusele kohale tulid! Suur aitäh Teile - hästi armas oli lisaks oma sõpradele ja tuttavatele näha inimesi, kes mind vaid mu blogi kaudu teavad. Aitäh, et olete olemas:)

Fortuunaks oli seekord mu "väike" õde Karina, kellel palusin nimetada numbri ühest 25-ni ja kes ütles "23". Seega raamatu "Magus kiusatus" saab endale Mercredi! Palju õnne Sulle ja palun võta minuga ühendust (e-posti aadress: silja.luide@gmail.com), siis saame kokku leppida, kuidas Sa raamatu kätte saad:)

Kahjuks ei ole mul täna võimalik ühtegi retsepti postitada, sest pühade ajal ei ole tekkinud sellist vaba momenti, kus mõnest toidust pilti teha, aga selle eest on siin link ühele hästi armsale laulule, mida juba ammu olen blogis jagada tahtnud. Terve see Lenna plaat, millelt lugu pärineb, väärib muidugi kuulamist (ja ostmist), aga see laul on kuidagi eriti helge ja mõnusa fiilinguga :) 

Et siis rõõmsat pühade jätku ja palju toredaid hetki kõigile!

1 kommentaar:

mercredi ütles ...

Ooo, kui rõõmus algus uuele aastale! Jõudsin just tagasi aastavahetusreisilt Portosse ja mida ma näen...:) :)
Kindlasti on tulemas suurepärane (koogi)aasta!