reede, 8. juuli 2011

Suve hääl

"Suve hääl" on üks erakordselt ilus lugu!:) Eriti südant soojendav laul soojadel valgetel pikkadel suveöödel:) Seda laulu laulis ka selle aasta unistustebänd, mis oli ka väga armas, kuigi mitte nii ilus, sest sellele loole annab taustavokaal ikka väga palju juurde. 

Ja selle looga tahan ma tervitada kõiki (lisaks muidugi sõpradele ja teistele blogilugejatele) teisi toidublogijaid, kellega me Liina eestvedamisel täna öösel kell 3 keskturul väikesel külaskäigul käisime, millest Maarja ka juba kirjutada on jõudnud. Pean muidugi mainima, et mina peale turulkäigu muid asju teistega kaasa ei teinud, sest minu turukülastuse ajaks peole jäänud mees avaldas soovi ära koju tulla ja no eks endal hakkas ka juba uni vaikselt peale tulema, sest kui hommikul vara ärgata ja päev otsa füüsilist tööd teha, siis bussiga linna sõita (3 h bussis-istumist!) ja otse bussi pealt kohe sünnipäevale minna, siis pärast kolme juba tuleb küll tunne peale, et äkki magaks väheke:)

Aga seekord mul toiduretsepti ei tulegi, sest ma kokkasin (no tegelt, olgem ausad, kui paar erandit välja arvata, siis kokkamiseks on seda muidugi palju nimetatud, pigem oleks õigem öelda "aitasin ettevalmistusi teha") hoopis ühes teises köögis ühel saarel, aga ma ei ole veel otsusele jõudnud, kas sellest ka blogi kirjutada v mitte... Kui aga arvestada seda, kui palju ma eile õhtul pidin sellest teemast rääkima ja küsimustele vastama, siis mul on küll tunne, et tuleb kirjutama hakata:) Ärge nüüd palun valesti aru saage - ma ei pane küsimusi jms tegelikult üldse pahaks, vaid hea meelega räägin oma tegemistest, aga lihtsalt õhtu jooksul u kümnendat korda samu asju rääkides tekib endal väikene tüdimus ... Pariisi õppima minnes ma lasin ka ennast blogima meelitada ja kui nüüd ausalt öelda, siis üldjuhul ma seda ei kahetse:) Pigem vastupidi - olen väga õnnelik, et mind kirjutama "sunniti"! Niiet vaatame, mis saab ... Praegu aga kõigile ilusat nädalavahetust!:):):)

1 kommentaar:

Mumsfilibaba ütles ...

Nii ilu lugu. Hirmus koduigatsus tuleb peale. nuuuhh